Podatki o samostojnem podjetniku
DA-SE, posredništvo pri prodaji in druge storitve, Damir Jelenčić, s.p.
Prešernova ul.9, 3230 Šentjur, Slovenija, EU
E-mail: info@zogicamarogica.si
Spletna stran: www.ZogicaMarogica.si
ID za DDV: SI 15603792
Matična številka: 8720355000
Šifra dejavnosti: G/46.190
Vpis v poslovni register: dne 16. 9. 2020 pri AJPES, Izpostava Celje 316/13/03692-2020/3
Transakcijski računi: Delavska hranilnica d.d. SI56 6100 0002 4649 017
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Dostopnost informacij
ŽogicaMarogica (Damir Jelenčić, s.p.) se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko)
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Splošni pogoji
Splošni pogoji spletnega mesta ZogicaMarogica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot- 1) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e- poslovanje. Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani www.ZogicaMarogica.si ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko ( besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. v primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja. Z uporabno spletne strani www.ZogicaMarogica.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani. Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.
Pravica intelektualne lastnine
Ponudnik ima vse potrebne pravice za znamke in druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja. Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik spletna trgovina.
Pravica posameznika
Uporabnik spletne trgovine lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke. Prav tako lahko posameznik od upravljavca zahteva izpolnitev naslednjih pravic:
vpogled v osebne podatke,
- popravka netočnih osebnih podatkov,
- omejitve obdelave,
- izbrisa,
- ugovora,
- avtomatiziranega sprejemanja posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.
Posamezna zahteva za izpolnitev pravic se obravnava individualno, upravljavec v zakonsko ustreznem roku posamezniku pošlje odgovor z obrazložitvami.
V kolikor se posameznik z informacijami o obdelavi osebnih podatkov in obrazložitvijo, ki jo je prejel od spletne trgovine Žogica marogica ali pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov ne strinja oziroma je bil prekoračen zakonsko ustrezen rok za odgovor, lahko vloži pritožbo pri nadzornem organu. V Republiki Sloveniji je nadzorni organ Informacijski pooblaščenec.
Spletna trgovina
Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave https://www.ZogicaMarogica.si – zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba. Z registracijo na spletno stran ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje, izpisane splošne pogoje pa prejme na elektronsko sporočilo ob oddaji naročila. Količine objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila. Naša trgovina sodeluje in je povezana z različnimi tujimi dobavitelji iz Slovenije, Nemčije, Italije, Francije, UK, Nizozemske. Poljske in Kitajske.
Cene in davki
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini ŽogicaMarogica ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini ŽogicaMarogica je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene so izražene v EUR (eurih) in vsebujejo DDV ( 22 % DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ŽogicaMarogica in kupcem je v spletni trgovini ŽogicaMarogica sklenjena v trenutku, ko ŽogicaMarogica kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ŽogicaMarogica kot za kupca. Ponudba je veljavna 1 dan. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ŽogicaMarogica in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Plačilo
Kupcu trgovina ŽogicaMarogica omogoča naslednje načine plačila :
– s Paypal storitvijo
-Diners kartico do 36 obrokov, v primeru nakupa na kredit z Diners kartico vam bomo obračunali provizijo za plačilo na obroke v višini 4,9% za nakup na 2 do 6 obrokov, oziroma 5,8% za nakup na več kot 7 obrokov
-Plačilna katrica Maersto in Matercard, DINERS CARD
– z nakazilom na račun upravitelja ŽogicaMarogica.si, Damir Jelenčić, s.p. po ponudbi / predračunu Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj ustreza varnostnim standardom.
-Plačilo po povzetju- strošek plačila po povzetju je 1,5 uer.
Možnost plačila po povzetju do 420€ + DDV oz. po dogovoru!
Zaradi preprečitve zlorab in neprevzetih pošiljk si pridružujemo pravico, da za nekatere artikle s plačilom z gotovino po povzetju zahtevamo delno avansno plačilo v višini 50% od celotne vrednosti naročila. V primeru, da bomo za izvršeno naročilo s plačilom po povzetju pričakovali vaš avans vam bomo v roku 1-2 delovnih dni poslali nadaljna navodila in z navedeno višino pričakovanega avansa. Avans je v tem primeru potrebno nakazati na TRR pred nadaljno obdelavo vašega naročila. Če ob naročilu zahtevamo delno avansno vplačilo prične teči rok dobave z prejetim vplačilom avansa. Zahvaljujemo se Vam razumevanje.
Če ob naročilu izberete možnost “Plačilo po povzetju” se ne smatra, da izvedete gotovinsko plačilo. Gotovinsko plačilo je edino nakazilo na TRR.
-Možnost nakupa na obroke preko Summit leasing.https://obroki.1stavno.si/
Narava transakcije
Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA oseba, da kupujete izdelke za osebno uporabo. Ponudnik je posrednik, ki deluje pod blagovnimi znamkami njegovega dobavitelja.
Postopek nakupa
1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.ZogicaMarogica.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”dodaj v košarico”. v orodni vrstici pri ikoni košarice se pojavi pop up okno, ki prikazuje, da je izdelek bil uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, preprosto izbirajte izdelke naprej. Če želite pogledati košarico kliknite gumb “prikaži košarico” , če pa želite zaključiti nakup, kliknite gumb ”na blagajno” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.ZogicaMarogica.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
3. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
2. Način plačila: Izbira se lahko med petimi načini plačila: Plačilo po predračunu, Paypal plačilo, plačilo z Maesrto ali kreditno kartico in Diners kartico.
3. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb “uporabi kupon”.
4. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
4. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s označitvijo polja, da je prebral in da se strinja s pogoji poslovanja, ter s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu ŽogicaMarogica so na spletni strani ŽogicaMarogica vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
ŽogicaMarogica lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri nakupu vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pritožbe in spori
ŽogicaMarogica (Damir Jelenčić, s.p.) spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. ŽogicaMarogica (Damir Jelenčić, s.p.) se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zogicamarogica.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. ŽogicaMarogica (Damir Jelenčić, s.p.) bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. ŽogicaMarogica (Damir Jelenčić, s.p.) se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ŽogicaMarogica (Damir Jelenčić, s.p.) prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Vse cene so izražene v EUR. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do določenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Pridržujemo si pravico, do spremembe cene, ki je objavljena v spletni trgovini če izdelek ni na zalogi v našem skladišču in je v tem času dobavitelj ta izdelek podražil.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe:
– Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@zogicamarogica.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
– Po obvestilu vam bomo poslali potrebne podatke ter postopek vračila pošiljke. Opozarjamo vas, da pred pošiljanjem izdelka v lastni režiji o tem obvestite podjetje na elektronski naslov: info@zogicamarogica.si
Potrošnik vrne blago s pošiljko preko Pošte Slovenije. Vračilo se opravi na naslov: Damir Jelenčić, s.p., Ljubljanska cesta 28, Šentjur, Slovenija.
Dostava
Strošek dostave je 4,90 eur do zneska 50 eur nakupa. Nad 50 eur je dostava BREZPLAČNA.
Pogodbeni partner je Pošta Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem na sedežu podjetja (Žogica Marogica, ljubljanska cesta 28, Šentjur). V primeru osebnega prevzema sporočite na info@zogicamarogica.si ali telefonsko številko 070866184 za dogovor termina o prevzemu izdelka.
Čas za dobavo izdelka je naveden ob vsakem posameznem artiklu. Za izdelke na zalogi je dobavni čas 1-3 delovne dni . Dobava ostalega naročenega izdelka je od 4-8 delovnih dni. V primeru, da naročenega artikla, ki je naročen in ni več dobavljiv vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali telefonskem klicu.
Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
V primeru, da se v postopku dostave odločite za prevzem naročila na bencinskih servisih Petrol, vam bo podjetje Petrol za storitev vročanja paketa zaračunalo 0,45 €, za storitev obdelave odkupnine pa 1,05 €.
Opozorilo: dani stroški dostave in pakiranja veljajo samo za Slovenijo. Dostava v druge države se zaračuna po ceniku dostavnega podjetja. Kupec nosi tudi morebitne stroške dajatev v drugih državah.
Trudimo se da izpolnjujemo, oz. se držimo rokov dostave, vendar zamude niso neizogibne. Za zamude dostavne službe ne odgovarjamo, saj niso znotraj našega nadzora, prav tako ne odgovarjamo, če je pošiljka sestavljena iz večjih paketov in so le ti dostavljeni z zamiki in ne v enkratni dostavi. Tveganje za poškodbe ali izgubo izdelkov je naša odgovornost, vse do trenutka, ko je izdelek predan vam, zato pošiljko pri prevzemu preglejte, kasnejših reklamacije ne upoštevamo.
Izvensodno reševanje sporov
Skladno z zakonskimi normativi Damir Jelenčić, sp. (ŽogicaMarogica) ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Damir Jelenčić, sp. (ŽogicaMarogica), ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pritožbe
Damir Jelenčić, sp. (ŽogicaMarogica)spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova info@zogicamarogica.si ali pisno na naslov prodajalca: Damir Jelenčić, sp. (ŽogicaMarogica), Prešernova ulica 9, 3230 Šentjru. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem je pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnika.
Odstop od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.
Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Stvarna napaka/Neskladnost blaga
Zahtevki za stvarno napako se nanašajo na blago, kupljeno do vključno 25.1.2023 (ZVPot-UPB1). Za blago kupljeno po tem datumu, se skladno z ZVPot-1 uvajajo nove določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake nadomeščajo z zahtevki z naslova neskladnosti blaga.
Zahtevki za neskladnost blaga se nanašajo na blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje (ZVPot-1).
Stvarna napaka / neskladnost blaga
Zahtevki se uporabljajo za blago, kupljeno do vključno 25.1.2023
Opredelitev stvarne napake
Napaka je stvarna:
-
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Preverjanje primernosti izdelka
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Uveljavitev stvarne napake
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Neskladnost blaga
Zahtevki se uporabljajo za blago, kupljeno id vključno 26.1.2023
Opredelitev skladnosti blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga:
-
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost:
-
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Blago z digitalnimi elementi je neskladno tudi:
če prodajalec ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:
-
- ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
- dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
- v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.
Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:
-
- je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
- razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.
Neskladnost pri namestitvah
Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregledane ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve,
Digitalna vsebina ali digitalna storitev ni skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar (subjektivne zahteve):
-
- ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve;
- ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve; prodajalec pa je s tem soglašal;
- ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve;
- ni posodobljeno, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je digitalna vsebina oz. digitalna storitev neskladna tudi ko (objektivne zahteve):
ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja digitalna vsebina ali digitalna storitev iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor, če tehnični standardi za določen sektor ne obstajajo;
-
- ni dobavljena skupaj z vsemi dodatki in navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno;
- ni skladna z morebitno poskusno različico ali predogledom digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki ga je podjetje dalo na razpolago pred sklenitvijo pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, ter
- ni take količine ter nima značilnosti in zmogljivostnih lastnosti, vključno v zvezi s funkcionalnostjo, združljivostjo, dostopnostjo, kontinuiteto in varnostjo, kot so običajne za digitalno vsebino ali digitalno storitev iste vrste in ki jih lahko potrošnik razumno pričakuje glede na naravo digitalne vsebine ali digitalne storitve in ob upoštevanju javne izjave, podane zlasti pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu podjetja ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če podjetje dokaže, da:
- za zadevno javno izjavo ni vedelo in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedelo,
- je bila javna izjava do sklenitve pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Posodobitve digitalne vsebine ali digitalne storitve so neskladne, če podjetje ne zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Podjetje zagotovi, da so posodobitve iz prejšnjega odstavka dobavljene oziroma dane na razpolago potrošniku v obdobju:
-
- v katerem je treba v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dobavljati digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
- ki ga lahko potrošnik razumno pričakuje glede na vrsto in namen digitalne vsebine ali digitalne storitve ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kadar pogodba o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali niz posameznih dobav digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Neskladnost zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve
Katera koli neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki je nastala zaradi nepravilne integracije digitalne vsebine ali digitalne storitve v digitalno okolje potrošnika, se šteje za neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:
-
- je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev integrirana s strani podjetja ali v okviru odgovornosti podjetja ali
- je bilo predvideno, da digitalno vsebino ali digitalno storitev integrira potrošnik, do nepravilne integracije pa je prišlo zaradi pomanjkljivih navodil za integracijo, ki jih je zagotovilo podjetje.
Jamčevalni roki in uveljavljanje pravic
Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.
V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.
V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov z naslova neskladnosti blaga
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve;
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
-
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
-
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. (ZVPot-1)
Garancija
Garancija velja na območju Republike Slovenije.
Garancija je vsaka obveznost, ki jo proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.
Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.
Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku.
Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.
Čas, v katerem vam proizvajalec zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.
Garancija ne velja v primerih, ki so navedeni v posameznem garancijskem listu ob posameznem artiklu.
GARANCIJA ZA IZDELKE TEHNIČNE NARAVE
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Garancija preneha veljati pri:
- neupoštevanju navodil za uporabo,
- popravilu, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- malomarnem ravnanju z izdelkom,
- poškodbah, ki so nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
- pri normalni obrabi delov, pri katerih se zaradi vsakodnevne uporabe pričakuje hitra obraba,
- če je poškodba nastala v nesreči,
- če so poškodbe nastale zaradi nezadostnega vzdrževanja,
- če je poškodba nastala zaradi preobremenitve,
- če je izdelek izpostavljen zunanjim vplivom (prekomerna sončna svetloba, dež, pranje,..).
Garancijska doba na baterijo pri akumulatorskih vozilih je 6 mesecev.
– Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini in v original embalaži razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
– Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili od prevzemu vrnjenega blaga ali ko potrošnik predloži dokazilo, da je blago poslal nazaj.
– Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Vračilo blaga
1. Odstop od pogodbe v 14 dneh
Velja izključno za blago kupljeno v spletni trgovini
Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema blaga oz. digitalne vsebine odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek.
Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Damir Jelenčić s.p., Prešernova ulica 9, 3230 Šrntjur, e-naslov: info@zogicamarogica.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o dostopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.
Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Omejitve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, saj v nasprotnem primeru potrošnik odgovarja za znižanje vrednosti oz. škodo, ki jo s tem povzroči podjetju.
Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga: v primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti, neoriginalni oz. poškodovani embalaži) je podjetje upravičeno od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavljajo podjetje ali pooblaščeni dobavitelji in serviserji blaga.
Možnost vračila ne velja za:
-
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja;
- za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- za blago, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe.
Odstop od pogodbe tudi ni mogoč v primeru dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:
-
- je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka;
- je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
- je podjetje predložilo potrdilo na papirju ali, če se potrošnik s tem strinja, na drugem trajnem nosilcu
VRAČILO IZDELKA
Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti:
– neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in zaprt v originalni embalaži ali embalaži primerni za pošiljanje.
– izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo.
Če po pregledu izdelka ugotovimo katero od navedenih nepravilnosti, kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga skladno s 142.členom ZVPot-1.
– Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini in v original embalaži razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
– Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili od prevzemu vrnjenega blaga ali ko potrošnik predloži dokazilo, da je blago poslal nazaj.
– Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
V zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov: info@zogicamarogica.si
SERVIS IZDELKA
Svetujemo da izdelek na servis dostavite osebno na naš naslov Ljubljanska cesta 28, Šentjur ob predhodnem dogovoru na telefon 07088184.
Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
Poglavje o stvarni napaki velja za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene pred začetkom uporabe Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1) to je pred 26.01.2023.
GARANCIJA
1.0
Damir Jelenčić, s.p. (v nadaljevanju dajalec garancije)
končnemu potrošniku jamči za lastnosti ali brezhibno
delovanje njenih izdelkov (garancijski rok) v trajanju:
– za vse vozičke in avtosedeže 24 mesecev;
– za ostalo otroško opremo in ostale izdelke 12 mesecev;
– za potrošno blago (baterije, akumulatorje, elektroniko) 6 mesecev.
od dneva izročitve blaga potrošniku. Baterija se mora prvič polniti 10-12 ur. Redno vzdrževanje baterije je redno polniti in NE PUSTITII SE SPRAZNI. V MIROVANJU SE POLNI NA 14 DNI.
Garancijski rok za poslovne subjekte je ne glede na zgoraj
navedene roke 12 mesecev na izdelke ter 6 mesecev na
potrošno blago.
2.0
Dajalec garancije se zavezuje, da bo napake pri delovanju
izdelka, ki bi se pojavile v garancijskem roku na svoje stroške
odpravil sam ali zanj pooblaščeni serviser razen stroške pošiljana blaga krije Potrošnik (kupec) sam, v razumnem času,
ki ne bo daljši od 30 dni od proizvajalčevega prejema
reklamiranega izdelka in kupčevega pisnega obvestila o
napaki oz. da bo kupcu v navedenem roku izročil nov izdelek
iste vrste in najmanj iste kakovosti.
3.0
Garancija velja za napake pri delovanju izdelka, ki so posledica
pomanjkljivosti uporabljenih materialov in nepravilnosti v
procesu proizvodnje pod pogojem, da je izdelek bil montiran
in uporabljen v skladu z navodili proizvajalca.
4.0
Garancija velja na območju Republike Slovenije.
5.0
Garancija proizvajalca ne velja v primeru:
– uporabe izdelka v nasprotju z navodili proizvajalca,
kot tudi v primeru nespoštovanja navodil;
– uporabe izdelka v namene za katere ni bil izdelan;
– napačne montaže izdelka;
– mehanskih poškodb in napak nastalih brez krivde
proizvajalca;
– poškodb in napak nastalih zaradi elementarnih
nesreč (strela, potres, požar, poplave, ipd.) ali
naključja;
– poškodb in napak nastalih zaradi neprimerne
napetosti električnega omrežja (npr. električni udar,
ipd.);
– popravil ali posegov v izdelek opravljenih s strani
osebe, ki je proizvajalec za to ni pooblastil;
– kakršnihkoli modifikacij izdelka.
6.0
Garancija proizvajalca velja v primeru normalne uporabe
izdelka v skladu z namenom izdelka ter v skladu z navodili za
uporabo in vzdrževanje izdelka.
7.0
Proizvajalec se zavezuje, da bo kupcu zagotovil servis in
nadomestne dele za izdelke še 3 leta po preteku garancijskega
roka.
8.0
Zgoraj navedeni pogoji garancije ne izključujejo pravic
potrošnik, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na
blagu.
9.0
Račun velja kot garancija.
10.0
Osebe pooblaščene za servis in odpravo napak:
– za območje Slovenije: Damir Jelenčić, s.p. Prešernova ulica 9, 3230 Šentjur, NASLOV ZA POPRAVILO: Damir Jelenčić, s.p. Ljuljanska cesta 28, Šentjur
Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
Garancija za električna kolesa, skiroje in motorna vozila na gorivo v nadaljevanju motor (atv, utv, cross)
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.
Uporabnik (kupec) lahko garancijo uveljavlja pri Trgovcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.
Garancija na kolo ali motor, kupljeno v tej spletni trgovini, je veljavna le, če kolo ali motor sestavi strokovnjak. Če sestavljanje kolesa stranka ureja sama, mora naši spletni trgovini poslati dokaz o strokovnem sestavljanju kolesa ali motorja. Dokaz o strokovnem sestavljanju kolesa ali motorja moramo prejeti v 30 dneh od prejema kolesa ali motorja s strani stranke (po navadni ali elektronski pošti). Dokaz za sestavljanje je lahko račun, na katerem je jasno navedeno, katero kolo ali motor je bilo sestavljeno.
Garancijski pogoji nehajo veljati, če kolo ali motor nimata v roku 30 dni (konec prvega meseca uporabe) ali 100km opravljenega prvega servisa. Nadaljnji servis se doreče prevzemu izdelka iz prvega servisa. Dokaz je račun.
Garancija ne velja za potrošni material.
Stranka garancije ne more uveljavljati, v kolikor je do poškodbe prišlo zaradi neupoštevanja navodil montaže in/ali uporabe, ki so bila priložena ali navedena na embalaži izdelka.
Za vsa kolesa ali motor kupljena v naši trgovini nudimo 12 mesečno garancijo, ki velja izključno ob izpolnjevanju pogojev prvega servisa, ki se mora opraviti po enomesečni uporabi ali prevoženih 100km. Kupec izdelek pripelje na naš naslov po predhodnem dogovoru. 12 mesečna garancija je omejena na mehanske dele in ne vključuje 6 mesečnega garancijskega roka za baterije, eketroniko in motorje pri električnih kolesih.
Če artikel vračate po pošti, ga najprej pripravite za transport. Artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite. Artikel morate zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
NE prevzem paketov
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na dostavni službi vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru ne prevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja z izvršbo.
Stroški ne prevzema naročenih artiklov znašajo 50€ in vključujejo 2x poštnino, ter stroške embalaže in pakiranja.
Odveza odgovornosti
Upravljavec spletnega centra, podjetje Damir Jelenčić, s.p., stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani www.ZogicaMarogica.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani.
V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to vedno lahko sporoči na elektronski naslov info@zogicamarogica.si .
Piškotki pravna podlaga:
Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala. zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika. shranjevanje piškotkov : piškotki se lahko shranijo različno dolgo. začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo. trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše. vrste piškotkov : nujno potrebni piškotki ( ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki ( ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne trgovine z namenom izboljšanja delovanja spletne trgovine. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti ( vaše uporabniško ime, regijo)in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani), ciljni in oglasni piškotki ( te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani ( oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov). upravljanje piškotkov : piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
Podrobno razlago o piškotkih v naši spletni trgovini si lahko preberete tukaj: piškotki in GDPR
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti. Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani ZogicaMarogica.si Pravo Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji. Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev. Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 01.01.2019
VARNOSTNA OPOZORILA ZA IGRAČE
VARNOST IGRAČ
V skladu s 5. členom Uredbe o varnosti igrač ( Ur.l. RS, št 34/11, 84/11 in 102/12) morajo proizvajalci na igračah po potrebi označiti vsa splošna ali posebna varnostna opozorila ter navodila za uporabo. Opozorila, ki vplivajo na odločitev o nakupu igrač, morajo biti potrošniku vidna pred nakupom. To velja tudi za izdelke, ki se prodajajo na spletu.
VARNOSTNI NAPOTKI IN OPOZORILA
A. SPLOŠNA OPOZORILA NA IGRAČAH
”OPOZORILO! Igrača se uporablja le pod nadzorom odrasle osebe.”
Pri nakupu igrače je potrebno upoštevati tudi najnižjo oziroma najvišjo starost uporabnika, zmožnosti uporabnikov, ki so potrebne za varno in pravilno uporabo izdelka, ter največjo oziroma najmanjšo težo uporabnika.
B. POSEBNA OPOZORILA IN VARNOSTNI UKREPI, KI JIH JE TREBA UPOŠTEVATI OB UPORABI NEKATERIH KATEGORIJ IGRAČ
1. Igrače, ki niso namenjene za uporabo otrokom, mlajšim od 36 mesecev
Igrače, ko so lahko nevarne za otroke, mlajše od 36 mesecev, so označene z opozorilom:
˝OPOZORILO! Ni primerno za otroke mlajše od 36 mesecev.˝ ali
˝OPOZORILO! Ni primerno za otroke, mlajše od treh let.˝ ali
opozorilom v obliki naslednje grafične slike:
Opozorilu je priložena kratka obrazložitev specifične nevarnosti, zaradi katere ta igrača ni primerne za otroke, mlajše od 36 mesecev (funkcije, dimenzije, značilnosti, lastnosti ali drugi tehtni razlogi).
2. Igrače za prostočasne aktivnosti
Pojasnilo: Igrača za prostočasne aktivnosti je igrača za domačo uporabo, pri kateri podporna struktura med izvajanjem dejavnosti ostaja nepremična, igrača pa je namenjena temu, da lahko otroci izvajajo katero koli od naslednjih aktivnosti: plezanje, skakanje, zibanje, drsenje, guganje, vrtenje, plazenje, lazenje ali katera koli kombinacija teh aktivnosti.
Na igračah za prostočasne aktivnosti je navedeno sledeče opozorilo:
˝OPOZORILO! Samo za domačo uporabo.˝
Igračam za prostočasne aktivnosti, pritrjenim na ogrodje, po potrebi pa tudi drugim igračam za prostočasne aktivnosti, so priložena navodila, ki opozarjajo na potrebo po preverjanju in vzdrževanju glavnih delov izdelka (vzmeti, pritrdilnih elementov, opor) v določenih časovnih presledkih in poudarjajo, da lahko pride do padcev ali prevrnitve, če se tako preverjanje ne izvaja (npr. pred vsako uporabo izdelka preverite njegovo stanje (montaža, zaščita, plastični deli in/ali električni deli). Redno preverjajte varnostne in osnovne elemente in jih po potrebi ponovno zategnite ali pritrdite. V kolikor ugotovite napako, izdelka ne uporabljajte, v kolikor ga ne popravite. Neupoštevanje navodil lahko izzove padec, prekuc ali nastanek drugih škod izdelka.) Izdelku morajo biti priložena tudi navodila za pravilno sestavljanje igrače, ki navajajo, kateri deli so lahko nevarni, če niso pravilno sestavljeni. Predloženi morajo biti tudi posebni podatki v zvezi z ustrezno površino, na katero se naj igrača namesti.
3. Funkcionalne igrače
Pojasnilo: Funkcionalna igrača je igrača, ki deluje in se uporablja na enak način kot proizvod, naprava ali stroj, namenjen odraslim, in je lahko zmanjšan model takšnega proizvoda, naprave ali stroja.
Na funkcionalnih igračah je navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Igrača se sme uporabljati samo pod neposrednim nadzorom odrasle osebe˝.
Funkcionalne igrače so opremljene z navodili o delovanju in z navodili glede varnostnih ukrepov, ki jih uporabnik mora upoštevati, z opozorilom, da lahko neupoštevanje teh varnostnih ukrepov uporabnika izpostavi nevarnostim (so navedene), ki so običajno povezane z napravo ali proizvodom, katerega pomanjšani model ali imitacijo predstavlja igrača. Takšno igračo je potrebno shranjevati izven dosega otrok, mlajših od starosti, ki jo določi proizvajalec.
4. Kemijske igrače
Pojasnilo: Za kemijske igrače veljajo zlasti: kompleti za kemijo, kompleti za ulivanje v plastično maso, miniaturne delavnice za keramiko, emajliranje ali fotografijo in podobne igrače, pri katerih lahko med njihovo uporabo pride do kemijske reakcije ali podobne spremembe snovi.
Na kemijskih igračah je potrebno navesti naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Ni primerno za otroke, mlajše od X let (starost določi proizvajalec). Uporabljati pod nadzorom odrasle osebe.˝
V navodilih za uporabo igrač, ki same po sebi vsebujejo nevarne snovi ali zmesi, je navedeno opozorilo o nevarnosti teh snovi ali zmesi ter navodila v zvezi z varnostnimi ukrepi, ki jih uporabnik mora upoštevati, da se izogne nevarnostim, ki jih je treba na kratko opredeliti glede na vrsto igrače. Prav tako se navede prva pomoč v primeru hude nesreče zaradi uporabe te vrste igrače. Navede se tudi, da morajo biti igrače izven dosega otrok, mlajših od starosti, ki jo določi proizvajalec.
5. Drsalke, kotalke, rolerji, deske, skiroji in kolesa kot igrače za otroke
Na teh izdelkih, ki se prodajajo kot igrače, je potrebno navesti naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Nositi je treba zaščitno opremo. Ni za uporabo v prometu.˝
Poleg tega morajo navodila za uporabo vključevati opozorilo, da je treba igračo uporabljati previdno, saj zahteva veliko spretnosti, da bi se izognili padcem ali trkom, zaradi katerih bi lahko prišlo do poškodbe uporabnika ali tretje osebe. Navede se tudi, katera je priporočljiva zaščitna oprema (čelade, rokavice, ščitniki za kolena, ščitniki za komolce itd.).
6. Vodne igrače
Pojasnilo: Vodna igrača je igrača, ki je namenjena uporabi v plitki vodi in ki lahko nosi otroka na vodi ali ga pri tem podpira.
Na vodnih igračah mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Uporabljajte samo v vodi, primerno plitvi za otroka in pod nadzorom odrasle osebe.˝
7. Igrače v živilih
Na igračah v živilu ali združenih z živilom mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! V živilu je igrača. Priporočen nadzor odrasle osebe.˝
8. Imitacije zaščitnih mask in čelad
Na teh izdelkih mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Ta igrača ne zagotavlja zaščite.˝
9. Igrače, ki se z vrvicami, vrvmi, elastikami ali trakovi obesijo čez zibelko, otroško posteljico ali otroški voziček
Na teh igračah mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Da bi preprečili morebitne poškodbe, ki nastanejo, če se otrok zaplete, odstranite igračo, ko se otrok začenja dvigati na roke in kolena v plazeči položaj.˝
10. Pakiranje dišavnih snovi v vohalnih igralnih ploščah, kozmetičnih setih in okušalnih igrah
Pojasnilo: Opomba: kemijska igrača je igrača, namenjena neposrednemu ravnanju s kemičnimi snovmi in zmesmi in ki se uporablja na ustrezen način glede na starost otroka ter pod nadzorom odrasle osebe. Kozmetični set je igrača, katere namen je, da se z njeno pomočjo otrok nauči izdelave proizvodov, kot so dišave, mila, kreme, šamponi, peneče kopeli, bleščila, ličila za ustnice, druga ličila, zobna pasta in balzami za lase.
Na embalaži dišavnih snovi v vohalnih igralnih ploščah, kozmetičnih setih in okušalnih igrah, ki vsebujejo dišavne snovi mora biti navedeno naslednje opozorilo:
˝OPOZORILO! Vsebuje dišavne snovi, ki lahko povzročijo alergije.˝
11. Otroška električna vozila
Navodila za pravilno uporabo otroških električnih vozil.
Pred prvo uporabo električnega vozila skrbno preverite vse komponente avtomobila in napolnite baterijo. Baterijo mora polniti odrasla oseba in ne otrok. Pred vsakim polnjenjem preverite stanje baterije. Med vožnjo avtomobila se ne sme naglo spreminjati smeri vožnje (naprej/nazaj). Najprej ustavite vozilo in nato spremenite smer vožnje, saj lahko v nasprotnem primeru poškodujete vozilo. Za uporabo vozila izberite varen kraj. Ni dovoljena uporaba na ulici, cesti, klančini, strmem hribu in v bližini bazena.
Ne uporabljajte avta med nevihto. Ko se vozilo dalj časa ne uporablja odklopite baterijo.
Navodila za uporabo napajalnika
Polnjenje avtomobila se lahko izvaja samo v zaprtih prostorih. Uporabljajte samo napajalnik, ki je priložen izdelku, ne uporabljajte drugih napajalnikov! Ne uporabljajte napajalnika če vidite, da je ta poškodovan. Napajalnika ne izpostavljajte vodi ali drugim dejavnikom, ki bi lahko ogrozili njegovo delovanje. Redno preverjajte ali je napajalni kabel, vtič nepoškodovan. Vozilo je treba
polniti v položaju OFF. Napajalnik se lahko segreje med polnjenjem, kar je običajen pojav.
Navodila za polnjenje avtomobila
Konico polnilnega priključka (vtič) priključite v odprtino za polnjenje, ki je v zadnjem delu avtomobila pod sedežem ali na armaturni plošči odvisno od modela avtomobila. Polnilna odprtina je označena. Polnilnik vklopite v omrežje. Polnjenje naj traja 8 do 10 ur in ne več kot 24 ur, saj lahko poškodujete baterijo.
Nikoli ne spreminjajte električnega sistema!
Spremembe lahko povzročijo požar, ki povzroči resne poškodbe in lahko uniči tudi električni sistem.
Uporaba napačne baterije ali polnilnika lahko povzroči požar ali eksplozijo, ki povzroči resne poškodbe.
Uporaba neoriginalnih sestavni delov lahko povzročijo pregrevanje, požar ali eksplozijo vozila.
Če zaznate poškodbo ali prekomerno obrabo, ne uporabljajte polnilnika ali baterije, dokler ne zamenjate obrabljenega ali poškodovanega dela.
Navodila za uporabo daljinskega upravljalnika (R/C)
Če ima avto stikalo za vožnjo s pomočjo daljinskega upravljalnika, preklopite na funkcijo R/C. Kontrolo nad vozilom sedaj upravljate z daljinskim upravljalnikom. Ko premaknemo ročico na daljinskem upravljalniku naprej, se bo samodejno vozilo premaknilo naprej, ko prestavimo ročico nazaj se premakne nazaj. Premikanje ročice na desni strani daljinskega upravljalnika v levo ali desno smer spremeni smer vožnje v levo ali desno stran. POMEMBNO: Kadar želite spremeniti smer vožnje (primer: iz
vožnje naprej v vzvratno vožnjo) je potrebno vozilo ustaviti in še le nato z ročico spremenimo smer vožnje. Če tega ne storite, lahko pride do poškodbe zobnikov in krmila.
Pri uporabi vozila je potrebno imeti otroka pod stalnim nadzorom!
Kadar vožnjo upravljamo s pomočjo daljinskega upravljalnika, bodite na razdalji največ 5m od avtomobila.
VARNOSTNA PRAVILA IN OPOZORILA:
Baterijo lahko polni samo odrasla oseba;
Pred polnjenjem baterije preverite če je ta popolnoma prazna, s tem boste podaljšali življenjsko dobo baterije.
Med vožnjo avtomobila ne spreminjajte smeri vožnje (naprej/nazaj). Najprej ustavite vozilo in nato spremenite smer vožnje sicer lahko poškodujete motor avtomobila,..
Vožnja med nevihto ni dovoljena!
Ko se vozilo dalj časa ne uporablja odklopite baterijo!
Izberite varen kraj za uporabo vozila. Ne uporabljajte vozila na ulici, v bližini ceste, na hribu ali v bližini bazena.
Ne uporabljajte vozila na pesku ali gramozu.
Uporaba vozila je dovoljena samo pod neposrednim nadzorom odrasle osebe!
Vozilo je potrebno očistiti in vzdrževati po vsaki igri. Zaščititi ga je potrebno pred dežjem, prahom, peskom in drugimi neugodnimi pogoji.
VZDRŽEVANJE VOZILA:
Otroku morate zagotoviti ustrezne napotke za pravilno uporabo in vzdrževanje avtomobila.
Pred vsako uporabo vozila preverite ali je vsak del pravilno in trdno pritrjen.
Avto ne sme biti dlje časa v vlažnem prostoru, na mokrem, na mrazu ali v izjemni vročini.
Preprečite preobremenjenost vozila.
Vozilo čistimo z vlažno krpo pred tem pa odklopimo baterijo.
Z NAKUPOM ELEKTRIČNEGA VOZILA SE STRANKA STRINJA Z GARANCIJSKIMI POGOJI IN SE STRINJA DA ODGOVORNOST PRODAJALCA/DOBAVITELJA NEBO NIKOLI VEČJA KOT JE VREDNOST AVTOMOBILA!
Garancija bo neveljavna, če bo izdelek kdaj uporabljen na način, ki ne ustreza rekreacijski vožnji ali ne bodo upoštevana varnostna opozorila.
Če bo izdelek kakor koli spremenjen ali bodo uporabljene neoriginalne komponente.
Prodajalec (Damir Jelenčić s,p,.) ne odgovarja za poškodbe na vozilu ali poškodbe oseb, če niso bili upoštevana vsa varnostna opozorila in napotki (pred vsako vožnjo preverite vozilo, uporabljajte samo originalne dele, otroka imejte pod stalnim nadzorom, vozilo uporabljajte na ravnih površinah, ne uporabljajte vozila v bližini ceste, stopnic, bazena ali na hribu).
1.12.2023
[bws_pdfprint display=”pdf,print”]